خرید پیراهن زنانه کندی و اختلال در اینترنت یک اپراتور وایمکس +جوابیه

اینترنت وایمکس شرکت مبین نت طی 24 ساعت گذشته دچار اختلال و کندی شدید در اکثر نقاط تهران و کرج شده است.تعداد زیادی از کاربران این شرکت در تماس با «» اعلام کردند از روز پنج شنبه با اختلال و کندی شدید اینترنت این اپراتور مواجه شده اند که در تماس با مرکز پشتیبانی این شرکت جواب قانع کننده ای درباره علت این مشکل دریافت نکرده اند.جوابیه شرکت مبین نت:در پی انتشار این خبر، روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت جوابیه‌ای ارسال کرد که وفق قانون درج می‌گردد:با سلام و آرزوی بهترین‌ها برای هم‌وطنان عزیز؛در ابتدا از دوستان خوب‌مان در سایت به خاطر اهمیتی که به کیفیت شبکه و رضایت‌مندی مشترکان مبین‌نت می‌دهند، صمیمانه تشکر می‌کنیم. هم‌چنین لازم است از عزیزانی که به نحوی در زمان اعلام شده در خبر فوق با مشکل مواجه شده‌اند، عذرخواهی کنیم.پس از انتشار خبر فوق، از همکاران فنی، نگه‌داری شبکه و پشتیبانی مشترکین درخواست کردیم تا در بازه‌ی زمانی اعلام شده، وضعیت شبکه را در تهران و کرج بررسی نموده و نتیجه را اعلام کنند.طبق گزارش ارایه شده، در این بازه‌ی زمانی، مبین‌نت برنامه‌ای برای تغییر و یا اصلاحیه‌‌ای در شبکه‌ی خود نداشته است و علاوه بر عدم دریافت پیام مربوط به مشکل و یا قطعی خاص، در قسمت مانیتورینگ نیز رفتار غیرمعمولی روی شبکه و یا سیستم‌ها مشاهده نشده است. تنها مورد مشاهده شده که در شبکه‌های داینامیک و اپراتورهای گسترده‌ای چون مبین‌نت امری عادی است، بروز اختلال در تعداد 12 سایت در شهر تهران در روز پنج‌شنبه‌ی گذشته بوده است که به سرعت و ظرف 47 دقیقه مشکل برطرف شد و وضعیت آن‌ها‌ به حالت طبیعی بازگشت. هم‌چنین در فاصله‌ی زمانی 75 دقیقه در عصر روز پنج‌شنبه و 35 دقیقه در بامداد روز جمعه در قسمت مانیتورینگ شبکه، مواردی از اختلال در تعداد بسیار اندکی از سایت‌های شبکه مشاهده گردید که بلافاصله برطرف شدند. بنابراین در روزهای ذکر شده در خبر فوق، شاخص‌های کیفی در کل شبکه، به‌ویژه در شهرهای تهران و کرج، به‌طور کلی منطبق بر استانداردهای شبکه بوده و مشکل محسوسی مشاهده نشده است.لازم به توضیح است، تمامی اتفاقات و قطعی‌های شبکه، لحظه به لحظه توسط واحدهای نگه‌داری شبکه، واحد پشتیبانی مشترکین و مرکز تماس رصد شده و به اطلاع یک‌دیگر رسانده می‌شوند. اما در بازه‌ی زمانی اعلام شده، مرکز خدمات و پشتیبانی مشترکین شکایت خاصی دریافت نکرده است و چند مورد تیکت ارجاعی به واحد نگه‌داری نیز در اسرع وقت مورد بررسی قرار گرفته است.برای بررسی دقیق‌تر این موضوع، همین‌جا از دوستان عزیزمان در سایت به نمایندگی از طرف مشترکان ارجمند، به‌طور رسمی دعوت می‌کنیم با حضور در مبین‌نت و قسمت نگه‌داری شبکه از نزدیک گزارش‌های مانیتورینگ شبکه را ملاحظه فرمایند و در جریان وضعیت شبکه در روزهای اعلام شده در خبر قرار گیرند.در خاتمه باید خاطرنشان کنیم، مبین‌نت خود را ملزم می‌داند بابت بروز هر مشکلی در شبکه ‌ولو اندک، از مشترکان گرامی عذرخواهی کند، اگرچه گاهی مواقع، برخی مسایل مانند قطعی لینک شبکه یا حوادث طبیعی، که باعث بروز برخی مشکلات می‌شوند واقعاً خارج از حوزه‌ی اختیار ما قرار دارند. در همین‌جا به مشترکان ارجمند اطمینان می‌دهیم در صورت بروز هر مشکلی، همه‌ی عوامل فنی و پشتیبانی مشترکین مبین‌نت تمامی سعی خود را به کار خواهند گرفت تا اشکال پیش آمده در کم‌ترین زمان ممکن برطرف شود.آرزومند شادکامی و سعادت‌مندی شماروابط عمومیشرکت ارتباطات مبین‌نت